Op 11 november van het vorig jaar ging onze nieuwe website online. Sindsdien is hij door een aantal UKG leden goed gevuld. Maar hij is niet af. Er is sprake van een doorlopend project. Immers de tijden veranderen steeds en wij met hen. Om verder te gaan en er meer mensen bij te betrekken belegt de stuurgroep IT op woensdagavond 11 mei voor alle medewerkers van de website en de social media van het UKG een ontmoetingsavond.
Hierbij worden nadrukkelijk ook geïnteresseerden en mogelijk toekomstige medewerkers van harte uitgenodigd. Wellicht vind je het als UKG-lid (of anderszins geïnteresseerde) leuk om inzicht te krijgen in de sociale media en IT van het Gilde, hoe werkt het achter de schermen? En waar willen we naartoe groeien? Misschien vind je het aardig te kijken of je ook af en toe iets zou kunnen doen, zonder je gelijk te verplichten tot meer? Ook niet-leden van het UKG zijn van harte welkom.
Programma
19.45 uur: Inloop met koffie en website gebak
20.00 uur: Presentatie van stand van zaken tot nu toe
20.30 uur: Kansen en enkele wervende praktijkvoorbeelden (pitches)
20.50 uur: Welke kaart zou jij willen spelen (gesprek in groepjes)?
Ca. 21.15 uur: Afronding programma, gevolgd door een hapje en drankje
Aanmelden
Aanmelden kan tot en met zondag 8 mei aanstaande. Stuur daarvoor even een mailtje naar webcare@klokkenluiders.nl . Vermeld naast je naam en telefoonnummer indien van toepassing ook kort je rol in de UKG-communicatie tot nu toe en of je met/zonder introducé komt. We gaan in eerste instantie uit van een bijeenkomst in de Van Heukelomzaal in de Domtoren. Een en ander hangt af van het aantal deelnemers. Je ontvangt uiterlijk 10 mei een bevestiging van je aanmelding.